Pension Haus Rohrmoser - Lungötz

Pension Haus Rohrmoser - Lungötz
$$$$
Przegląd

Pension Haus Rohrmoser Lungötz oferuje 9 pokojów jedynie 4 km od Tagweide. Parking jest dostępny w pobliżu na terenie tego hotelu.

Lokalizacja

Riedlkar znajduje się w 4 km stąd. 15 minut jazdy do Gosau. Do Donnerkogelbahn Annaberg można dostać się w ciągu około 15 minut.

Przystanek autobusowy Lungotz Brundlschneider jest w odległości spaceru od 3-gwiazdkowego Pension Haus Rohrmoser.

Pokoje

Wyposażone w telewizję satelitarną i czujnik dymu pokoje dla alergików zawierają również oddzielną toaletę i prysznic we wszystkich łazienkach. W sypialniach znajdują się poduszki hipoalergiczne, hipoalergiczne poduszki puchowe i poduszki antyalergiczne.

Jedzenie

Serwowane jest śniadanie pełne, które kosztuje EUR 15 za dobę hotelową od osoby.

Wypoczynek & Biznes

Także oferowane są szkołę narciarską, przechowalnię nart i wypożyczalnię nart. Piesza turystyka, jazda konna i jazda na nartach są wśród możliwości aktywnego wypoczynku.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 16:00-21:00
od 07:00-10:00
Udogodnienia
Darmowy publiczny parking dostępny jest w pobliżu obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Śniadanie
Dziecko i dodatkowe łóżka
W pokoju nie ma łóżeczek niemowlęcych.  W pokoju nie ma dodatkowych łóżek.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Budynek
Liczba pokoi:9
Dawna nazwa
pension rohrmoser
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Stół na świeżym powietrzu

Kawiarnia

Transfery

Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)

Pralnia

• Jazda na rowerze
  • Wędkowanie

Usługi

• Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)
  • Obsługa porządkowa
  • Wypożyczalnia nart
  • Pralnia
  • Usługa przewodnika/ Sprzedaż biletów

Wyżywienie

Opinie o Pension Haus Rohrmoser

8.4 /10
Świetnie83 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    8.6

Zatrzymaliśmy się w tym pensjonacie na jedną noc i byliśmy mile zaskoczeni. Miejsce jest położone dalej od typowych turystycznych miejsc, w pobliżu Hallstatt, gdzie nigdy nie byliśmy. Ale pomimo tego, że nie odwiedziliśmy najbardziej znanych atrakcji, lokalizacja była doskonała, gdyż byliśmy blisko publicznego transportu do pobliskich stoków narciarskich. Pokój, w którym spaliśmy, był wyposażony we wszystko, czego potrzebowaliśmy, a także otrzymaliśmy darmowy czajnik. Obsługa była niezwykle uprzejma i pomocna. Śniadanie było pyszne, a w gratisie dostaliśmy bilety na wjazd kolejką i podziwianie widoków na Alpy. To było absolutnie niezapomniane doświadczenie.

Nie mamy żadnych skarg.

Klaudia Polska,
    9.8

Kiedy zatrzymaliśmy się w tym pensjonacie, od razu zdaliśmy sobie sprawę, że jest to idealne miejsce na wspaniały dłuższy pobyt. Nasz apartament miał prywatne miejsce parkingowe, co było bardzo wygodne dla naszego samochodu. byłem pozytywnie zaskoczony, kiedy znaleźliśmy czajnik w naszym pokoju - to naprawdę ułatwiło nam przygotowanie naszej ulubionej herbaty wieczorem. Obsługa była niezwykle miła i pomocna, chętnie odpowiadała na nasze pytania i udzielała cennych wskazówek dotyczących okolicy. Również dostaliśmy darmowe karty na wjazd kolejką i cieszyliśmy się niesamowitymi widokami na Alpy - to było naprawdę bezcenne. lokalizacja pensjonatu była świetna - blisko kilku ośrodków narciarskich, ale również nieco z dala od miejsc obleganych przez turystów. Było także łatwe połączenie z transportem publicznym do pobliskich stoków narciarskich. Nie można zapomnieć o pysznym jabłkowym cieście, które było jednym z przysmaków podawanym na śniadanie - naprawdę nas zaskoczyło jego smakiem.

Nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń co do naszego pobytu.

Krzysztof Polska,
    8.4

Czystość była doskonała, wszystko było bardzo czyste i schludne. Hotel posiadał świetne udogodnienia, zwłaszcza plac zabaw dla dzieci, który był przepiękny. Parking przy hotelu był bardzo wygodny i bezpieczny. Lokalizacja była naprawdę piękna, otaczały nas góry i było to miejsce bardzo spokojne.

Nie było żadnej usterki.

9.6

Podczas mojego pobytu w Pensjonacie Haus Rohrmoser w Lungotz miałam przyjemność doświadczyć wielu pozytywnych aspektów. lokalizacja była doskonała - blisko innych interesujących miejsc oraz z dogodnym dostępem do komunikacji publicznej prowadzącej na pobliskie stoki narciarskie. pensjonat znajdował się z dala od miejsc często odwiedzanych przez turystów, co sprawiło, że panował tam spokój i cisza.

Nie mam żadnych skarg.

Anna Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.8

Przyjemne doświadczenie, idealne na dłuższy pobyt. Mieliśmy własne miejsce parkingowe i nawet dostaliśmy czajnik. Obsługa była bardzo miła, a dumą była darmowa karta na wjazd kolejką i podziwianie widoków na Alpy. Poza tym, lokalizacja była spokojna i idealna dla miłośników górskiego klimatu. Nie mogliśmy się oprzeć pysznemu ciastu jabłkowemu na śniadanie.

Jedyny problem, jaki napotkałem, to zostawianie butów na klatce schodowej i chodzenie bez nich na korytarzach i w pokojach. To nie jest oczekiwany standard, zwłaszcza kiedy się podróżuje na Wielkanoc.

Krzysztof Polska,
    9.4

Doskonałe miejsce na dłuższy pobyt, parking przy apartamencie, czajnik, miła obsługa, darmowe karty na wjazd gondolą.

Wszystko ok.

Mariusz Polska,
    9.6

Mega górski klimat, rewelacyjne jabłkowe ciasto, super cisza i spokój. Parking przy apartamencie, EKSTRA czajnik. Bajka! Miła obsługa i gratisowe karty na wjazd gondolą. Mega wjazd kolejką i widoki na Alpy.bezcenne! Uczta dla zmysłów!

8.8

To idealne miejsce na dłuższy pobyt. Apartament miał parking oraz możliwość otrzymania czajnika, co było bardzo wygodne. mieliśmy darmowe karty na wjazd gondolą, co było fantastycznym dodatkiem. Wjechaliśmy kolejką, podziwiając widoki na Alpy - to było bezcenne.

Nie było nic, co by mi się nie podobało.

Mikołaj Polska,
    10.0

Uwielbiam wracać do tego miejsca! Personel zawsze mi pomagał z drogą, gdy potrzebowałem. Wszystko, czego potrzebuję, jest tutaj: Wi-Fi, bezpłatny parking, strefa na posiłki na świeżym powietrzu i kawiarnia. Na miejscu mogę skorzystać z płatnego transportu na lotnisko, pralni, telewizora z płaskim ekranem i wypożyczenia sprzętu narciarskiego. Jest też szkółka narciarska, przechowalnia sprzętu i dostęp do nart od drzwi do drzwi. Pokochasz również okolicę, gdzie można spacerować, jeździć na rowerze, wędkować i jeździć konno. Dla dzieci jest plac zabaw i bufet. Zwierzęta nie są tu akceptowane, a palenie jest zabronione. Na pewno tu wrócę!

Stanisław Polska,
    8.0

Podczas mojego pobytu w tym hotelu miałem wiele pozytywnych doświadczeń. lokalizacja była idealna. Odkryłem, że hotel jest położony między Salzburgiem a Hallstatt, co było bardzo wygodne, ponieważ mogłem łatwo podróżować po tych pięknych miejscach. hotel był blisko transportu publicznego, co ułatwiło mi dostęp do pobliskich stoków narciarskich. Przebywając w pokoju, miałem również piękny widok na otaczające góry, co było naprawdę niesamowite.

Nie mam żadnych skarg.

Sebastian Polska,
    8.4

Doskonały pobyt w Pension Haus Rohrmoser. Miła obsługa, darmowe karty na wjazd gondolą, przepyszne ciasto jabłkowe do śniadania. Górski klimat i spokój. Niema lepszego miejsca do polecenia.

9.6

Pension Haus Rohrmoser to doskonałe miejsce na dłuższy pobyt. Cieszyłam się, że mieliśmy dostęp do parkingu i otrzymaliśmy czajnik w pokoju. Obsługa była bardzo miła i otrzymaliśmy darmowe karty na wjazd gondolą, co było fantastycznym bonusem! Górski klimat i cisza tego miejsca sprawiają, że warto tu się zatrzymać. Pyszne ciasto jabłkowe do śniadania było dodatkowym plusem. Polecam to miejsce na wspaniały pobyt.

Dominik Polska,
    9.2

Doskonałe miejsce na relaksujący pobyt w górach. Pension Haus Rohrmoser to idealne miejsce dla tych, którzy szukają ciszy i spokoju. Przyjemny i górski klimat okolicy tworzą idealne warunki do odpoczynku. Miła obsługa i życzliwość personelu sprawiły, że czuliśmy się mile widziani. Dodatkowym plusem było darmowe ciasto jabłkowe do śniadania, które smakowało wyśmienicie. Możliwość skorzystania z darmowych kart na wjazd kolejką i podziwianie widoków na Alpy były nieocenione. Parking przy apartamencie to również duży plus, który ułatwił nam podróżowanie.

Dla nas nie było żadnych wad. Byliśmy zachwyceni naszym pobytem.

Marcin Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Pension Haus Rohrmoser

Jaka jest odległość od Pension Haus Rohrmoser do centrum Lungötz?
Centrum Lungötz jest dostępny w odległości 10-minutowego spaceru od Pension Haus Rohrmoser.
Jakie atrakcje mogą zwiedzić goście podczas pobytu w Pension Haus Rohrmoser?
Donnerkogelbahn Annaberg, a także Tagweide są najlepsze wśród punktów orientacyjnych i są dostępne odpowiednio w 15 min i 10 min jazdy od Pension Haus Rohrmoser.
Czy 3-gwiazdkowy Pension Haus Rohrmoser zapewnia transport na lotnisko?
Autobus wahadłowy to jedna z usług oferowanych przez 3-gwiazdkowy Pension Haus Rohrmoser. Prosimy o poinformowanie obsługi hotelu o planowanej godzinie przyjazdu.
Czy ten hotel ma parking na miejscu?
Tak, ten hotel proponuje parking miejski na terenie.
Ile kosztuje rezerwacja pokoju w 3-gwiazdkowym Pension Haus Rohrmoser?
Ceny za pokój w 3-gwiazdkowym Pension Haus Rohrmoser zaczynają się od 162 €.